omotiverad

just nu är det lite trögt på alla fronter, omotiverad gällande jobbet och hästen just nu iom att hon är konvalecent. Får hoppas att det blir bättre när hon (förhoppningsvis!) blir friskförklarad på torsdag.
Trögt är det också på träningsfronten, har börjat köra lite Zumba här hemma men motivationen tryter även där. ÄR så himla himla godissugen ibland så det är sjukt. Tryckte ex i mig en chipspåse idag för jag kan inte stå emot. Måste bli bättre på det.
Nej lite zumba och medömkan på det här, och jobb och häst imorgon. Därefter ledighet och ATG besök på torsdag. Håll en tumme för att jag kommer hem med en frisk häst!

Kommentarer
» jessica

sv; ja det förstörde hela min kväll :( ja de ska vi verkligen göra!

2012-01-06 // 13:58:42
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback