to skåne and back again

Kom för bara 30 minuter sedan hem igen efter en 24 timmars tripp ner till skåne. vi var på min svärfars begravning idag. Fruktansvärt sorgligt, han borde haft minst 20 år till att leva.
Johan är kvar där nere fortfarande, alla syskon håller på och städar ur huset. Antar att det ska med lite grejer upp till oss när dom kommer tillbaka, ett soffbord och en likadan fotölj som vi redan har bland annat.
I övrigt så fick jag kompa ett par timmar i måndags och permission idag (full lön fast ledig pga anhörigs dödsfall). Imorgon är jag ledig då jag bytte i schemat och jobbar söndag istället. Ska en lång tur till Fjugesta och hästarna imorgon är tanken.
Nu vill Felan gosa och jag ska sova. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback