jag älskar vår soffa

fullt upp idag också, var först iväg imorse och storhandlade innan frukost då det var helt tomt i alla skåp. fanns inget att äta, inte ens frukost...sen iväg till pålle några timmar, fixade rent i boxarna och smörjde lite träns samt red en timma. Lizzy var en riktig piggelin, märks att hon är bra i benet igen för nu jäklar blir det åka av ibland :p
påvägen hem hämtade jag upp mitt paket från HM, allt var jättebra, men det visste jag nästan redan. Väntar nu bara på Nelly paketet. Det är nästan det intressantaste :)
imorgon är det jobb och stall som gäller och då kommer även min Johan hem. Nu ska jag äta popcorn och titta på ett par simpsons avsnitt innan det blir sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback