hi and hello

Har märkt att det har trillat in en del nya och trogna läsare här, så tänkte köra en kort presentation för er som inte känner mig eller helt enkelt inte orkar titta långt bak i arkivet.
Hanna heter jag, bor i Örebro med katten Fela och sambon Johan. Är 21 (huu börjar känna mig gammal...) och jobbar på Tele2's återförsäljarsupport, har nån frågor om tele2 så bring it on. Jag sitter på avdelningen som ska kunna lite om allt, så det är bara att köra. Men nu kom vi ifrån ämnet, förutom att jobba like crazy och sitta på en buss fram och tillbaka från jobbet så har jag också hästar. Två stycken är dom, Lizzy och Sherry. En travare och ett halvblod. Bägge är över 20, så ganska gamla med andra ord. Sherry som är travare går endast som sällskap och kommer så fortsätta tills dagen hon vandrar vidare till de eviga gröna ängarna. Lizzy är min allroundhäst, dock har hon en gammal knäskada som poppar upp till och från så hon går mest på halvtid 5 ggr i veckan i lugnt tempo. Hemskt nog så passar det ganska bra med tanke på vilket jobb och arbetstider jag har just nu. tanken är väl att jag ska skaffa mig i följande ordning; en bil, ett hus, och så småningom en häst till. Men tills dess så nöjer jag mig med mina två tanter, dom är mitt allt och jag skulle inte göra mig av med dom för allt i världen. Det ska till en riktig nödsituation innan dom flyttar från mig.
Bjuder på två bilder på mina hjärtan;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback