nej minsann

Nu tänkte jag faktiskt skriva ett lite gladare inlägg, är ju inte så kul att så fort man klickar in här se en dödsruna över vår lilla kisse <3
Igår kom (äntligen!!) mitt paket från Nelly. Dock inte orginalgrejerna jag beställde eftersom posten har haft bort det paketet, utan andra saker jag beställde. Klänningen hängde dock med igen för den är jag helt kär i. Förutom den så blev det ett par leggins (underbara) trosor (helt ok) och en bh (superdålig, åker tillbaka imorgon). Istället bytte jag till en fin blå festklänning som jag hoppas ska passa. Tänkte ev ha den till nyår isåfall :) Klänningen finns HÄR.
Imorgon ska jag lämna in papper till ÖBO om lägenhetsrenoveringen, ringa veterinären om avmaskningsmedel till pållarna, samt kontakta hovis. Det var väl egentligen allt.

Kommentarer
» Cornelia

Hej! Hoppas du haft en bra lördag hit tills! :D Tänkte bara säga att snart så kommer vinter designen upp! :) Men en hake bara! Den kommer upp samma dag som första snön kommer! :) Håll utkik efter den nya designen vetja!

Kram Cornelia

2011-11-19 // 22:05:27
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback