ledig dag

Har unnat mig en helt ledig dag idag, har bara tvättat lite schabrak, dammsugit och bakat kladdkaka. I övrigt sov jag till halv 12 (kan inte ens minnas när jag gjorde det senast) och legat i soffan. Snart är det dags att gå och lägga sig, men innan det ska jag diska lite och fixa lunch tills imorgon.
Imorgon ska jag höra av mig till hovis igen också, Lizzy hade en framsko igår som bara satt fast med 2 söm som jag fick dra bort. Får bli tömkörning och skritt i skogen fram tills hovis kan komma ut och sko om henne.
Har klarat av 2 dagar på traineen också, har faktiskt gått riktigt bra. Känns kul att dom skickar på mig "svårare kunder" än dom andra i min grupp, känner faktiskt att det här är ett jobb jag kan tänka mig att hålla på med ett tag! Får väl se hur jag känner efter ett par veckor i telefon, men så är läget nu iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback