tha list

Matvanor:

Bästa maträtt? lasagne, pannkaka eller makaroner.
Bästa efterrätt? min egen cheescake
Bästa dryck? cola? vet faktiskt inte
Hatdryck och maträtt? kaffe och potatismos
Bästa alkoholdryck? Breezer, Smirnoff
Använder du smör på smörgåsen? yepp
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis
Bästa soppan? Kycklingsoppa med nudlar
Favoritglass? päronsplitt eller magnum mandel

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? 100 spänn tror jag. har inte råd med mer tyvärr...
Har du mer skor än kläder? nära nog iallafall xD
Favoritplagg? min rosa topp från vero moda.
Favoritfärg på kläder? svart, vitt och blått
Favoritfrisyr: hästsvans eller fläta/or
Bästa mönster: randigt
Bästa accessoar: halsband med guldhjärta
Underkläder? ja?
Hatplagg? leggings utan något annat över rumpan. så osexigt så det finns inte. 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? worki work. ÅF- support Transcom i Karlskoga. 
Vad vill du bli? nåt med gamla hus eller djur. får se var jag hamnar.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? japp, älskar mina arbetskamrater.
Är lönen viktigast? nej, men ganska viktig är den ändå.

Lite allt möjligt:

Har du barn? hell no
Är otrohet okej? zero tolerance
Älskar du någon? Ja :)
Betyder familjen mycket för dig? mm
Vart åker du helst på semester? kusten. 
Bästa klimatet? svensk vår/försommar och sensommar/tidig höst. när det är lagom varmt men inga insekter :)
Hemmafest eller krogen? Krogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback