Pålle

efter jobbet idag så åkte jag förbi stallet för att ta hand om pållarna. dom fick ett varsitt bad och sen gå ut i vinterhagen och äta gräs. Tänkte ha dom där några dagar, för gräset är slut i sommarhagen.
Tänkte köra en liten update om Lizzy också, för jag skrev ju för en vecka sen ungefär att hon var avställd pga sitt knä. Red lite smått på henne två gånger i helgen för att känna hur hon gick, nästan enbart skritt med ytte pytte lite trav. Hon gick mycket bättre men markerar fortfarande svagt så hon får vila en vecka till så får vi se. Jag tror att hennes rusande när Pärlan var på besök gjorde skadan lite värre tyvärr :/ Men det är bara att vila, jag vet ju av erfarenhet att hon håller om man låter henne vila nångång ibland och kör lite laser :)
pussfux <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback