midsommar

hej och hå, har blivit dåligt med inlägg nu ett tag igen. Skyller på att jag har jobbar som en galning och inte hunnit varken äta eller sova under veckan. Blir likadant fr.o.m imorgon, ska köra heltid i 7 dagar i sträck nämligen. Har hyrt in mig hos mamma och pappa några nätter nästa vecka för att hinna med hästarna lite också.

På tal om hästar, igår var jag ute en sväng och pysslade lite med dom, (Lizzy har fått två vilodagar i sträck pga att jag inte haft ork/tid/lust att rida)  dom blev bara borstade båda två och så badade jag Lizzys svans, hon har börjat få knott i svansen igen som kliar som sjutton :/

Ska ta och åka och hämta ut mitt gröna schabrak på Till Häst snart också, dom ringde i veckan och sa att det hade kommit :D

nej nu ska jag ta och titta på ett simpsons-avsnitt till och sen åka ut till pållarna mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback