hard work work

Jobbade 10-17 idag, kunde ha räckt med att jobba till 16 idag såhär i efterhand. Crap day.

Var en sväng till stallet sen också, duschade hästar, gjorde rent badkar och red en sväng barbacka på Lizzy i skogen. Kan upplysa alla hästägare som ev. inte visste det redan - bromsen har kommit nu.

förövrigt har jag ont i min ena axel efter att ha suttit och viftat bort flugor hela ridturen, och tänker gå och lägga mig nu. Imorgon ska vi fira min bror som fyller 18 och äta middag med Johans familj :)

Kommentarer
» Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Tack för tipset! :)



Ska titta till såret idag, om det inte blivit bättre så gör jag nog som du säger :)

2011-06-19 // 16:23:32
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback