det går bra nu kompis, det går bra nu...

Både positiva och negativa nyheter har jag idag.

Börjar med dom positiva, igår träffade jag mina gamla högstadiekompisar, och det var såklart kul! Känns inte som om det har gått en dag sedan vi slutade nian, trots att det är fem år sedan.
Skrev inte det i förra inlägget, men i förrgår red jag en sväng på båda pållarna och Lizzys ben känns bra igen! Ska ut en kortis barbacka i skritt ikväll igen tänkte jag för att vara säker, men om hon känns ok även idag så ska jag börja rida igång henne i helgen igen :)

Och så till de tråkiga nyheterna, Johans bror Philip ligger på sjukhuset sedan igår. Han blev hämtad med ambulans. Tänkte inte skriva ut varför förrän han är hemma igen, men kan säga så mycket som att det var en allvarlig skada.
Så nu håller alla tummarna för att han återhämtar sig och inte får några men av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback