att fylla år (och vara ledig)

att hinna blogga prioriteras inte när man jobbar heltid 7 dar i stäck. jag har inte ens hunnit med mina pållehästar denna veckan.

Nu har jag hunnit fylla år och få en massa fina saker (ja jag älskar att få paket) bla fick jag ett presentkort på Hööks som jag ska åka och shoppa upp imorgon. Ska inhandla ett par nya ridbyxor i jeanstyg och ett par nya svarta ridstrumpor tror jag :) Ska hämta ut ett schabrak jag beställt på Till Häst, lämna in papper till ÖBO, felanmäla vårt avlopp till duschen hemma och titta lite inne på Vero Moda  också (för där fick jag också presentkort.).

Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu, är helt sjukt trött fast klockan bara är 11, men antar att jag har lyckats ställa om kroppen på 5.30-21.30 tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback