paket

Jahapp, trots jobb två hästar och en sambo så verkar jag ha lite tid att skriva här ibland. Just nu är det för jäkla mycket på jobbet, ungefär hälften av personalstyrkan är sjuka och vi ligger back på admin något fruktansvärt...inte roligt att gå till jobbet just nu kan jag säga!
Idag fick jag hem 3 paket med saker jag beställt, tänkte bjuda på lite bilder;
ett marinblått schabrak till Lizzy. Ber om ursäkt för den mörka bilden, har ingen blixt i telefonen.
locktången jag skrev om i ett tidigare inlägg!
och två par skor. Nu ska mina gamla par åka åt skogen!
i övrigt så hade jag sönder mina jeansleggings idag, så det är en himla tur att jag ska in till stan och handla lite kläder (däribland jeans) imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback