less

är så trött på allt. Lizzys ben har kraschat igen, och jag känner att det är dags att ge upp snart. alternativen är som följer;
1) Satsa en sista gång på Lizzy. Åka till ATG, spruta, köra laserbehandlingar och vila vila vila. För att sedan långsamt sätta igång henne igen.
2) pension och inte skaffa ny häst. möjligen börja vara medryttare.
3) köpa ny häst och pensionera henne.
4) sätta ut bägge på foder och skaffa ny häst i stan.
bara ett av alternativen lockar mig. det jag helst vill är att skaffa en ny häst och pensionera Lizzy, men det kommer aldrig gå så länge jag bor i lägenhet, för mamma och pappa vill inte ha in en häst till.
vi får se hur det blir. känner att det snart är dags att ta ett beslut, för jag har inte orken att hålla på med Lizzy längre när hon blir halt igen så fort jag börjar travarbeta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback