home

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa i Fjugesta. Helgen kommer spenderas här då Johan är nere i Skåne med sin familj och städar ur sin pappas hus. När vi fortfarande hade Felan kvar så åkte jag alltid hem såna här helger, men nu när vi inte har henne kvar så ser jag ingen anledning att hetsa hem till en tom lägenhet. Är hellre här där jag a) har hästarna, det b) är närmre till jobbet c) min andra fina kattflicka finns samt d) att det är skönt att komma hem hit ibland också. Får en att inse hur bra man hade när man fortfarande bodde hemma.
Har varit ute och fixat med hästarna också, hade tänkt tömköra en sväng men iom att det började regna så så skippar jag det. Blir nog vila för Lizzy ända fram till veterinärbesöket på måndag. Har på tal om det nu fixat transport, så är bara bilen kvar. Ska ringa och kolla med morfar imorgon om han kan tänka sig låna ut deras bil, i annat fall så lånar vi bil också av han som äger transporten.
förövrigt, grimman satt bra men skulle nog passat bättre på en häst med lite smäckrare huvud. Men det får duga, ska ju bara ha den i transporten så. Nu ska jag äta lite smörgåsrån och förbereda mig inför en helg med jobb.

Kommentarer
» Emma

Fin blogg! :)

2011-12-10 // 13:15:50
URL: http://moaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback