.

Idag tyckte jag tydligen att det var en bra idé att jobba, så det ska jag göra. har dock bil idag för ovanlighetens skull så jag och en kollega ska åka tillsammans till jobbet - skönt att slippa buss ibland.
Ikväll blir det lugna puckar, jag och Johan ska vara hemma och laga mat och se på film. Dels hann vi inte boka nåt annat och dels så är jag så uppe i varv jämt så det känns skönt att bara vara lite.
Ringde och bokade återbesök för Lizzy på kliniken igår, nästa torsdag ska vi dit. Ska ringa och fixa transport på måndag tänkte jag, får vi inte låna den då så bokar jag helt enkelt om tiden :)
det var det för idag :)

Kommentarer
» Caroline

SV: Ingen fara :) hon är D-ponny ja, men jag kan klassa upp henne och tävla henne som storhäst :)

2012-01-06 // 00:11:13
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback