det där med jul

Ja och så var även denna julafton över. Lite stress och bilåkande men ändå himla bra dag. Har hunnit med julfirande hos johans familj, firande hos min familj samt tagit hand om mina hästar. Var och gav dom varsin full krubba med godis (morötter och äpple samt i Lizzys fall halstabletter. Knashäst som gillar halstabletter...)
Jag och Johan kom hem med en hög paket också, jag fick en eldstad som man har på bordet (brinner i en skål mellan glasväggar) riktigt annorlunda men häftig grej, sen fick vi båda pengar och presentkort. Av Johan fick jag även ett komplett zumba fitness paket så nu jäklar ska kilona ryka. Av mig fick Johan en sodastreamer :)
En extra present är att Johan fick igång sin familjs gamla Nintendo så vi har suttit och spelar Super Mario 3 hela kvällen, en riktig nostalgi tripp. Samt att jag ska rida en sväng på min pålla imorgon och se hur hennes ben verkar.
Blir knappast en bättre helg va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback