long time no see

Igår var vi ett gäng som åkte ner till Ullared. Lyckades bränna lagom mycket pengar faktiskt, och det mesta av grejerna var faktiskt till pålle så tror att det kommer att bli bra.
Till hästen köpte jag som följer;
- marinblått dressyrschabrak
- blått ridtäcke
- ett stalltäcke i bomull
- marinblå lindor.
- vita strykkappor bak + fram
- täckesgjord
- 2 par ridtrumpor till mig.

sen lite annat tjafs, typ karbinhakar.

Till mig själv blev det däremot inte så mycket, tror inte på att galenhandla kläder på Ullared liksom. man får vad man betalar för... men fick iallafall med mig hårfärg, en nagelsax, nån hårgrej, en pump för diskmedel och 2 par strumpbyxor. Dock var strumpbyxorna inget att ha då de var alldeles för små i storleken...men som sagt, lägger man bara 50 kr så vet man ju inte riktigt vad man får.

Sen fick Felakatten en matskål också :)

det var väl ungefär det jag hade att bjuda på idag, ska ägna dagen åt att städa lite hemma, göra en budget för kommande månad samt åka ut och ta hand om pållarna en sväng :) Ska försöka färga min utväxt också, den ser för hemsk ut just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback