irriterad

ska väl försöka gå och lägga mig snart är tanken. tänkte bara få ur mig lite irriterade tankar först.

Jag hatar:

1) att missa bussar

2) att inte ha nåt att göra på jobbet för att traineen tar alla samtal och därav har all admin hunnit bli gjord.

3) dumma fjortisar som inte fattar att trottoaren är till för att gå på INTE CYKLA.

4) morsor som tror att dom har rätt att ta upp hela vägen bara för att dom har en barnvagn med sig. jag har en cykel med mig men inte tar jag upp hela gatan för det?!

5) att Sherry har fått knottallergi. :(

6) att jag och johan inte kommer att ses förrän torsdag kväll, jag ska hem till mamma och pappa och vara häst/husvakt i 2 dagar medan dom är i Malmö.

Om jag nu ska vara lite positiv också så kan jag ta upp lite saker som gör mig glad just nu:

1) mina fina arbetskamrater, man har aldrig tråkigt på jobbet hur lite det än finns att göra.

2) Mina underbara hästar. Den dagen jag förlorar er förlorar jag en del av mig själv




och som avslutning - ibland saknar jag att bo på landet. eller ibland förresten, hela tiden är mer rätt ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback