Effektivitet

Idag är jag ledig vilket är trevligt, bytte pass med veronika på jobbet så jag jobbar heldag på söndag istället- ett helt okej byte kände jag. Hitills idag har jag hunnit städa lägenheten efter kissekatt som mått dåligt i magen inatt. Vi duschade henne också då hela katten luktade mindre angenämt...johan ska tvätta mattorna i lägenheten medan jag är i stallet. I övrigt har jag hunnit ringa en massa samtal som jag borde ha ringt för läänge sedan . Fixat med hemförsäkringen, kollat upp tandläkarförsäkring, bokat tid för synkoll och just nu sitter jag vid universitet där jag har lämnat tillbaka lite böcker som jag har haft kvar sedan jag hoppade av historia c. Sen ska jag till stallet och greja, ska bland annat köpa foder och saltstenar till tjejerna, gäller att bunkra upp nu när hösten är här. Tänkte försöka käka och kika lite på skor innan bussen går till fjugesta också...hittade världens finaste kängor på dinsko när jag tittade på nätet imorse. Måste bara kolla så dom inte är fodrade för isåfall får jag leta vidare, köpte ett par fodrade kängor förra vintern nämligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback