timings all about me

10 grader varmt, sol och vindstilla. Det gör lite ont i mig att behöva säga att jag inte ska till stallet idag, ska vara hemma hela dagen idag och skriva på min uppsats. Målet till måndag är att ha forskningsläget + metod klart. Ska dessutom ha besökt arkivet en sväng och kollat in källmaterialet + fixat fram litteratur till bakgrunden.
Nästa vecka blir målet att skriva klart bakgrunden och i princip ha alla delar förutom undersökning, sammanfattning och analys klar. Veckorna efter det ska jag sitta så mycket som möjligt på arkivet, får se hur mycket jag hinner med med tanke på att jag inte vet hur eller när jag kommer jobba.
Jaja det får lösa sig.
Supertråkigt inlägg för er, är mest en reminder till mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback