E.T

Hinner knappt med att andas just nu känns det som. Idag hann jag iallafall hämta ut hästarnas avmaskningsmedel och lämna in äckligt försenade böcker till universitetsböcker, något som jag hade tänkt göra för 2 veckor sedan men inte hunnit förrän nu...har fixat medlemskap i facket och akassa nu på kvällen också. Bara kvar att greja med avbrutna studier papper, men eftersom jag åker från stan 7 varje morgon, jobbar till halv 5 och därefter åker till stallet så finns det inte en chans att hinna till uni innan 5 när all personal slutar...får ta det 12:e maj tror jag när min traineetid börjar. Då får jag ett annat schema så jag kommer hinna dit på morgonen innan jobbet :)
Men nog tjat om det. Lizzy får vila tills fredag när massören kommer, tyckte hennes knä kändes lite knas igår så. Bättre att haffa det så fort det känns konstigt liksom, än att rida på det och slå upp inflammationen igen.
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det inget stall utan vi ska ha middag här med några kompisar :)
(förövrigt så är min pappa bäst. idag lagade han hela nedre beteshagen själv för att hästarna ska få mer gräs att äta. himla snällt tyckte jag eftersom den är jäääättestor. Jag skojar inte, det tar 20 minuter att gå runt skiten...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback