Relationships

Hemska funderingar i mitt huvud,
jag har börjat undra om det verkligen är värt det, om det inte finns för mycket historia och problem att hantera.

Jag menar, hur kul är det att få höra att ens respektive hellre skulle välja sitt ex än mig om det skulle uppkomma en situation?


Men samtidigt, samtidigt finns det en liten (eller ganska stor faktiskt) del i mig som kämpar och säger JO FÖR FAN DET ÄR SÅ JÄVLA VÄRT DET! För jag vet att jag är långt ifrån perfekt, och då måste ju andra människor ha rätten att inte vara perfekta heller. Och jag vet att jag trots allt har världens bästa kille, trots alla problem och all historia han har i sitt bagage.

Kommentarer
» Amanda

Skulle verkligen inte vilja höra att min pojkvän skulle välja sitt ex före mig, men min pojkvän (eller ja, ex numer då) är ett as på många andra sätt och ändå vill jag kämpa för honom.

Bara man mår bättre mer och oftare än vad man mår dåligt över det så borde det ju vara värt det...

2010-05-24 // 09:28:46
URL: http://yodadog.blogg.se/
» Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-24 // 09:31:50
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback