Igår och idag

haha känner att det blir många inlägg på en gång här nu, men så blir det ibland!

Igår var pojkvän och jag hos Alex och umgicks, åt mat osv. Tyvärr tror jag att vi kanske hade haft det roligare om det bara varit jag och pojkvän, för det blir ju ofrånkomligen lite femte-hjulet-under-vagnen känsla...
Idag har vi bara myst en massa, tittat på Arkiv X och ätit glass :3
Förutom det var jag ute med Lizzypållan förut, så jäkla pigg och dampig av blåsten och en älg...ibland känner man sig lika liten som man är kan jag säga!

Ska tillbaka in till stan imorgon och sova hos pojkvän, för på måndag börjar allvaret i delkurs 4, och läraren är tydligen stenhård så vi får se hur mycket fritid det blir den kommande månaden...
Förutom det ska jag imorgon gå runt och slå ner stolp runt alla hagar (3 st) och fixa till vinterhagen lite som börjar se väldigt skabbig ut...



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback