Funderingar

Till att börja med så tänkte jag upplysa er läsare om att det pågår ett litet mysterium i mitt huvud.


De tre inringade är okända besökare idag.
Har jag blivit populär helt plötsligt, eller har jag skaffat mig en stalker? xD
Till saken hör att jag inte laddat upp någon bild sedan i måndags...
Jaja anyways, helt irrelevanta funderingar egentligen.


______________________________________________________________________________________


Har gått och funderat en hel del idag, varför vet jag inte, tenderar bara att bli så med jämna mellanrum.
Innan jag träffade min förra pojkvän så hade jag inte funderat närmare på vem jag är, och vad jag vill med mitt liv. Jag tog dagarna som dom kom, hade väl kommit fram till att jag har ett sjujäkla humör men det var ungefär det också.
Trots att jag såhär i efterhand kan konstatera att mitt och min dåvarande pojkväns förhållande inte var särskilt hälsosamt för nån av oss, så lärde jag mig faktiskt en hel del om mig själv. Jag kom fram till att jag inte bara har ett sjujäkla humör, jag är också oerhört konflikträdd, svartsjuk och tänker väldigt mycket. Jag tänkte på allt mellan himmel och jord, både drömmar och saker jag är rädd för. Varför vet jag inte, dock vet jag att mina tankar är något jag måste börja lära mig styra för att inte sabba upp omgivningen och min egen situation. För just nu trivs jag oerhört bra med mig själv och mitt liv, självklart skulle jag vilja ex ha min häst 100% frisk, men ja...man kan inte få allt här i livet.

Nu ska jag gå och lägga mig och hålla tummarna för att min hals ska kännas bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback