del 1 Kaffe

ja jag sa ju att det skulle komma en ny kategori, och här är den. Vad du aldrig hittar i mitt kylskåp.

Jag är (som de människor som faktiskt känner mig i verkliga livet vet) en oerhört kräsen människa när det gäller mat, och dryck och allt däremellan. Tänkte i den här kategorin rada upp allt det som jag faktiskt inte äter, så f*cking enjoy people!


__________________________________________________________________________________________





KÄLLA




Och i del 1 står kaffe på tur!
Kaffe i alla dess former. Flytande, i glass, i klubbor ja u name it, så vidrigt så det är ju verkligen inte av denna världen.
Best och starkt smakar det, och varför bemöda sig om att häva i socker och mjölk när det faktiskt är ett beroende du startar iochmed att börja dricka kaffe?
Förutom den mycket viktiga anledningen att det är äckligt så är det faktiskt farligt för tänderna att dricka kaffe, ju med saker du har i (socker, mjölk osv) desto mer sliter det på emaljen på tänderna. Ska man prompt dricka ska man göra det svart och med sugrör.

Det enda positiva jag kan komma på är faktiskt att det luktar väldigt gott. Kan sitta och lukta i pojkväns kaffemugg hur länge som helst, men när det kommer till att dricka det...BIG NO NO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback