Produktiva Hanna

Idag är en sån där dag när man hinner med en massa saker.
Hitills idag har jag ringt till bm och bokat tid och sökt kurser inför hösten.
Blev Historia B i Örebro,
Geografi på distans i Karlstad,
Statsvetenskap i Örebro och
History of Economics; The Swedish Economy på distans i Lund.

Har varit konstruktiv och hunnit med en hel del PM skrivande, ska försöka hinna klart med hela texten idag tänkte jag, och sen ta paus imorgon och skriva klart sammanfattningen på söndagkväll. Måste försöka hinna med att iaf läsa kurlitteraturen till måndag också, helst försöka hinna svara lite på seminariefrågorna också eftersom jag varit så jäkla slö på den fronten ett par veckor.

På MÅNDAAAAAG ska jag träffa min babe igen, saknar honom helt stört mycket!! Ska sova hos honom måndag- tisdag då mitt seminarie slutar kl 17 på måndag, och min föreläsning börjar 8.15 på tisdag. Sen ska han följa med mig hem och sova här till tisdag, för på onsdag ska vi till bm. inte så roligt, men det måste ju göras någon gång så :)

Har ingen awesome låt att bjuda på idag, så ni får nöja er med en bild;


Hanna  ♥  Johan



Äsch då, får bli en låt idag också förresten. Spoify slog precis fram den, och kände att den faktiskt platsar att vara här. Gammal favorit som fortfarande håller.
Santana ft Alex Band of the Calling - Why Don't You And I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback