Oopsi

tenderar visst att bli lite oregelbundet skrivet här i bloggen, menmen.
har umgåtts med min underbara man i 2 dagar, så skyller på det :)
Har pushpushpush på en hemtenta som jag ska försöka vara klar med till kl halv 3 imorgon, för då ska den lämnas in är förhoppningen så jag kan umgås med min man och hans familj på kvällen.

pålle har ont i sitt ben igen också :/ så är skrittning som gäller tills massören kan komma ut och köra laser på henne.
på fredag kommer förövrigt nya hovslagaren, så det blir intressant att se om han är nåt att ha.


Nej nu ska jag ta tag i hemtentan. Lyssnar på Owl City för det är jordens utan konkurrens bästa pluggmusik. (orkar inte länka, har gjort det 1000 ggr till just Owl City, och såvida du inte är helt efterbliven bör du kunna söka efter honom själv ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback