Omtenta

Jag måste säga att jag tycker det är väldigt intressant att så fort mamma är hemma om dagarna får jag mycket mer gjort. Känns som dagarna bara flyger iväg, och jag hinner inte med att tänka på var all tid tar vägen.

Har tittat lite på tentan idag, varit ute med Lizzy (kommer länk till inlägg om det senare) samt varit en sväng hos farmor.
Tänkte hinna äta mat, mocka och ta in hästarna samt plugga på omtentan som kommer - gissa en gång om jag är taggad?

Har förövrigt köpt en massa awesome presenter till min man som fyller 20 på måndag, blev grejer som jag vet att han behöver. Ska leta efter det sista imorgon tänkte jag.



Roligare än såhär blev det inte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback