Hästjäkel

som rubriken antyder har min pålle dummat sig idag. hon har ryckt en sko, vore väl inget speciellt med det om det inte var den lilla detaljen att jag ligger precis emellan att byta hovslagare. Frågan blir ju då, ringer jag min gamla eller nya hovis?
Ska testa med min gamla först, eftersom han är billigare och bor närmare. Har jag inte fått svar från honom imorgon så får jag väl ringa den nya, även om det känns lite pinsamt och be honom slå på en tappsko innan han ens skott min häst...


Anyways. Vi tar nya tag med pluggandet ikväll, ska upp tiiiidigt imorgon och mocka och rida en sväng på pålle (ja jag rider fast hon har en tappsko, hon har innan idag stått 2 dagar, och hon kan verkligen inte stå mer. + att det inte är särkskilt halt eller hård i marken så. skritt får gå ändå :))

ska till Johan imorgon, vi ska se på Alice in Wonderland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback