Det sitter på karmakontot

Käner mig glad och positiv för tillfället, så tänkte lista lite bra saker i mitt liv som jag kan hänga upp mitt liv på när jag blir neggo;

1. Jag har världens bästa och finaste katt, Mårran, som jag älskar mer än allt (och då menar jag även Lizzy, Johan och choklad) i hela den stora världen.

2. Jag ska få låna tentaanteckningar av en kille i min klass som skrev VG på tentan :D

3. Emilia är bra (Y)

4. Johan ger mig så mycket kärlek så jag nästan inte vet vad jag ska ta mig till. Love u boyfriend <3

5. Lizzy är frisk, och jobbar på riktigt bra. Tycker faktiskt om knäpphästen fast hon är ouppfrostrad som få... :p



Nu ska jag ge blanka fan i mitt PM, och sätta mig och titta på ett Buffy avsnitt till.
Veckans happysong kommer här, gammal som gatan är den men fortfarande lika bra (se rubriken och gissa?:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback