Busy day

Fullspäckad dag idag.
Sov hos Johan -
åkte hem kl 8 för att -
Lizzys massör skulle komma kl 9 -
mockat , ätit mat, duschat -
studievägledare kl 13.30 -
seminarie kl 15

Sammanfattningsvis var massören nöjd med Lizzy, lite stel är hon men hon har ju inte blivit ordentligt jobbad på ett tag. Ska ta tag i det nu. Ska även ta tag i att byta/stoppa om min sadel så den passar henne, ska tömköra lite mer tills dess, blir antagligen att fixa sadel i sommar.

snackade lite med studievägledaren också, lutar åt att jag blir kvar i Örebro 3 år till för min kandidatexamen, och sen vandra vidare till antingen Uppsala eller Lund för masterutbildning, and THEN kan jag bestämma mig för vart jag vill jobba :)
Och på 3 år händer det hända en hel del, och om det inte skulle göra det gällande pållarna så får dom helt enkelt flytta med mig wherever I go.


och min handledare var arg fär att ingen hade läst på till seminariet, så vi ska köra samma frågor nästa gång också + dom nya, så det blir ett längre seminarie då. typ dubbla tiden xD



ptff kommer bli jobbigt att sova ensam ikväll...har sovit hos Johan 2 nätter nu :(



DAGENS:



Timbaland ft SoShy & Nelly Furtado - Morning After Dark
Timbaland är helt awesome på att skriva musik, denna är en av hans nyare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback