Aktivitet minsann

Hej och hå, idag har jag gjort massa men inte hunnit med särskilt mycket.
Började dagen med en promenad med vovven, samt en titt på senaste 90210 avsnittet (<3).
Drog sen in till stan på en föreläsning som jag lika gärna kunnat skippa, då doktoranden som höll i den var komplett värdelös -_- kan inte läsa in mig på litteraturen heller, för efter föreläsningen drog jag till universitets samt stadsbilbioteket för att leta efter böckerna, men tji fick jag. ingen fanns inne, får den ena 9:e, och den andra så fort den lämnas in (var försenad nämligen) .

Hoppade upp på stan sen, och letade efter en present till Johan (eller ja, en till snarare :p) samt köpte en duschlotion till mig själv. Pink Grapefruit luktar den :D
Sen drog jag och hämtade sagda pojkvän och snurrade iväg till NetOnNet där han köpte ny mobil, efter det ville jag köpa påskgodis på Willys, men varken där eller på Coop hade dom såna där chokladägg i folie, nivet? Fick nöja mig med vanligt godis :(

Ska väl försöka plugga lite till tentan nu, men lutar åt att jag skippar't och tar nya tag imorgon. Ska i vilket fall dra mig ut och mocka till djuren om ca 45 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback