tja tja

Hej!

Jag är en sååå engagerad bloggare, tycker ni inte? haha :P nä men jag har faktiskt vart upptagen i flera dagar, dels med midsommarfirande, och sen har jag också haft Johan här så då blir det inte direkt av.

Midsommar firades här hemma hos mig med en drös vänner, kul vare men har inga bilder så ^^

Johan och jag har myst en massa, badat, har haft släktkalas inför min 20:års dag som kommer på torsdag, och en del annat. :D


Idag var vi på marieberg och shoppade lite. Spenderade 320 spänn typ och fick med mig 2 bhar, en skjorta och ett par jeans. Helt ok skörd tycker jag minsann :P

Har förövrigt en nyformaterad dator (:D) med 7, har suttit och fixat tillbaka alla program och drivare så allting fungerar igen, känns bra. Skönt att bli av med all onödig skit också :)


En grej som faktiskt berör er läsare lite granna är att jag håller på och fixar med ett sitebyte. Ska få över bloggen på en .se sajt, men det tar sin lilla tid pga min okunskap. Men jag återkommer när det är klart, kan säga redan nu att sitenamnet inte blir densamma som det är nu :)

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback