this

Här sitter jag och tycker allmänt synd om mig själv. Saknar denna dära pojkvännen alldeles för mycket. 10 dagar tills vi ses igen :(

Laddar för att gå ner och käka försenad lunch förövrigt, ska väl försöka komma på nåt fantasifullt att äta...
Har börjar tjuvkolla på andra säsongen av LOST idag, kan inte vänta på att min sega nedladdning blir klar :p

JA! och förresten! Flugtäcket jag köpte igår, nivet det där som jag köpte 145 för 135 var slut? Kan ju säga att 145 satt som en smäck, hade jag köpt mindre hade det varit för litet. Så nu står mina pållar ute i hagen med varsitt täcke och varsin fluhhuva på sig. Sherry ser ut som en rymdalien, haha xD *bild utlovas

Har lite funderingar på att byta bloggdesign igen också...men jag vet inte. Har inte hittat nån riktigt snygg än.
Pratade lite med sagda pojkvän om han inte kunde lära mig lite HTML-kodning, så jag kan fixa själv, men det har inte blivit av än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback