nothing new

Idag bjuds det på samma underhållning som alla andra dagar. Har legat och solat en timme precis, tänkte äta lite lunch och titta på Lost (om nom), och sen gå ut och fortsätta klippa gräset. Ikväll ska jag smörja rent ännu ett av mina träns (har tagit ett träns + en sadel om dagen sedan i söndags), har bara 2 träns ett martingal och lite smågrejer kvar att fixa, så det är skönt. Blir mycket trevligare och motiverande att smörja om man tar lite i taget tycker jag :)
Sen blir det en promenad för Lizzy ikväll, har ridit i 4 dagar så det blir bra. Igår kändes hon faktiskt helt ok i både skritt och trav, men jag vet ju hur den hästen fungerar också...up and down.

Ska eventuellt åka in och träffa Johan en sväng ikväll, men inget är bestämt. Pratade inte med honom igår, så jag vet inte hur läget ser ut riktigt :p men det märks!


Nu ska jag gå och försöka hitta nåt gott att äta i kylen, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback