Maybe it's time to give up

Blir så less på att halka bakåt hela tiden. Har gått så himla bra nästan ett år, och nu sa det bara pang igen :(
Tror visserligen att glycosaminet spelat en stor roll i att hon går sämre igen, men ändå.
När är det dags att sluta kämpa och inse att det kanske är dags att ge upp?


Samtidigt vet jag att jag skulle få en ytterst deprimerad häst om hon skulle pensioneras idag...får väl bli avel isf...och jag vill rida! Men inte på en sjuk häst, jag vill ju att hon ska må bra :(

Mycket deprimerande tankar just nu, men jag vet att det kommer ha gett sig imorgon, så det är bara att kämpa på. Har hon håll sig frisk tidigare och klarat att ridas fullt ut så ska vi nog klara det nu med! Min pålle ska då inte pensioneras riktigt än! *pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback