/good

Allmänt tristess råder i mitt hus.
Ska försöka ta mig i kragen och smörja upp mina träns tänkte jag (oh happy day...). Lizzy har förövrigt bitit i ett par utav mina tyglar så dom ser typ 50 år gamla ut...Är redigt sugen på att leta reda på ett gummiträns till hackamoret!


På tal om Lizzy så åkte jag av henne idag, när hon fick ett anfall och vände 180 grader om. Där satt jag i sanden och fattade inte vad som hände typ :p Tog stört lång tid att ta mig upp på henne igen eftersom 1) jag red barbacka, 2) Lizzy är 160 cm/mkh och 3) Det var varmt och massa mygg och broms, och Lizzy är helt stört lättirriterad av sånt. Men till slut kom jag upp och hem. Blev en dusch för pålle efter det :)

Har umgåtts med Anna hela dagen idag, kände tyvärr att jag inte var på mitt bästa humör och nog egentligen skulle ha varit ensam idag men. Så kan det bli.

10 min senare
Wiih pratade precis med finaste Johan. Finns ingen som gör mig så glad som han <3





lizzy igår, väntades ösregn därav täcket och möjligheten att gå in i stallet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback