flugtäcken och projektorer

Eluu !

Sitter och känner mig allmänt awesome hemma hos Johan vid hans dator. Har tom min egen användare på hans dator, och det mina vänner är det inte många som har. *stolt*
Nyss nämna pojkvän sitter och pysslar med en motor till sin projektorduk, dvs en anordning som automatiskt ska hissa upp och ner duken på väggen så den tar mindre plats.

I övrigt har vi suttit och åkt skytteltrafik mellan pojkväns mammas hus, marieberg, aspholmen och pojkväns lägenhet både igår och idag, så man kan inte påstå att min volvo inte får motion iallafall. :p
Var en sväng på Granngården också, och inhandlade ett flugtäcke till pållarna, fanns dock inte stl 135 som mina fröknar behöver, utan chansade och tog 145 så får vi se...en del 145:or är korta och passar 135:or ändå, så vi får väl se...


pojkväns brors katt Müsti får avsluta detta inlägg, förövrigt knäppaste katten jag nånsin träffat på xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback