Feeling awesome

Fick lite hjälp av min kära pojkvän idag, så fick designen att funka lite bättre. Ska nog ordna till en snyggare header vad det lider, men denna får duga så länge :p


Vad har hänt sen senaste då? Jo minsann. Jag har spenderat min tid sedan igår kväll hos Johan, mycket mat film och ett migränanfall har hunnits med.

har varit ute en sväng med min fina häst också, blir så himla stolt över henne. Trots att hon har lite ont i sitt ben, så kämpar hon på. idag gick vi nästan hela turen i superifn hög form, och DET mina vänner händer inte ofta! Om ni bara visste hur mycket jag har kämpat med denna hästen under åren, både i hantering, ridning och med skador. Så mycket som jag har lärt mig under åren med Lizzy hade jag inte kunnat lära mig med någon annan häst.
Fick henne dessutom att gå över en presenning, fina pållen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback