Mwaaha

Idag är en sån där dag när allt bara flyter på och funkar.
Min nya hovis ringde förut, och ska smsa om när han kan komma och sko, har bokat tid med studievägledaren också så jag kan ta reda på vad/var jag ska läsa i framtiden. Har pratat en sväng med Johan också, och nu ska jag snart ut och rida en runda i snön med. Ska köra lite skogsridning idag (dvs inte kämpa med att få henne att jobba) så det bör gå enligt planerna såvida det inte dyker upp nåt hästätande djur i skogen ^^

har DESSUTOM dammsugit en sväng i köket/hallen/matsalen/kontoret då känner mig riktigt kontruktiv och duktig :D
ikväll ska jag även ta tag i att läsa lite i kurslitteraturen som gäller denna veckan :)



Kör en låt som vanligt, idag är det Timbaland ft Katy Perry - If We Ever Meet Again som ligger i toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback