gief

Tar återigen paus i tentaplugget, och sitter och spanar saker jag vill ha till pålle.
Har ju redan köpt detta, som ska komma till mig i början på april.





vill (förutom att stoppa om min sadel, ev köpa en ny) också ha detta:




min kära pålle är ju så nedrans stark, så tänkte testa med bettlöst och se om det funkar bättre.
det som står först på listan när Hööks öppnar här i stan.



inspänningstyglar till longeringen. hon har dock börjat jobba sig MYCKET bättre sen jag skaffade dubbla linor, en gjord och longerar med träns, men hon behöver jobba under sig mer så magmusklerna får jobba.



pållisarna behöver nya luddgrimmor att ha på vintern. de de har nu har vart med i 3 år, så de börjar se lite skabbiga ut x)


skulle behöva ha en sån här till regntäcket som bara har en gjord.



skulle behöva 2 såna här också, då Lizzy ryckte sönder en till allväderstäcket i höstas, och jag slängt två som var av plast :S


och detta har jag suktat efter ända sedan Exinas grejer försvann från mitt stall! (hon hade alltså ett sånt här :p)



Förutom allt detta står ständigt på listan fler schabrak, iaf ett med matchande huva som hon kan ha på sommaren, lindor som matchar schabrak, ett GRÄS-GRÖNT schabrak (jag har letat 1 år, help me? har hittat exakt rätt färg på Till Häst, men bara som vojlock -_-) och såklart lite täcken av diverse slag :p

Kommentarer
» saaaaira

Nej alltså, tror tillochmed att den hästen hette också Nikita men vi tror ej att det är samma, och vi har pratat om det men några andra som frågat. Vi köpte henne i skövde, men det är inget förra ägaren sagt något om iaf :)

2010-02-18 // 16:40:12
URL: http://sarajonssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback