Dam di dam

haha kom just på hur urusel jag är på att skriva rubriker xD
så himla fult verkligen!

jaja, skitsamma, sitter och samlar kraft för att resa mig upp och gå ut och ge hästarna kvällsmat. slutar väl med att dom står på bara betongen till slut om jag inte går ut snart :p nackdelen med att ha halm som strö ^^

Pappa lyckades förvrigt ha sönder ett till täcke i morse...han släppte ut hästarna med stalltäckena på, och såklart rullar dom sig, och Sherrys täcke lossar ur haken så hon trampar på magjorden...när jag kom ut så var det en stor reva i det :( menmen var "bara" ett fleecetäcke, så det kostar ju typ 150 :- att köpa ett nytt. så jävla frustrerade bara att behöva sitta o laga :O

Förövrigt är mitt huvud helt slut efter att ha pluggat hela dagen...imorgon, på måndag och på tisdag är det PM skrivande som står på agendan. ska fanimej försöka naila VG. pushpushpush.



avslutar som vanligt med en låt :)

Kelly Clarkson - Already Gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback