Tentadag

jahaja nu har jag varit hemma några timmar (typ 5 :p) och bara tagit det lugnt, man blir ju helt slut i huvudet efter att ha suttit och skrivit tenta så det är rätt skönt att göra nåt som inte kräver så mycket tankekraft efter det.

Ska dra mig ut i stallet snart och mocka och fixa. Tänkte rida på båda pållarna en sväng också, Sherry börjar se lite uttråkad ut så. Sen tänkte jag även smörja upp alla mina träns (4 st) min dressyrsadel och en sadelgjord.

Imorgon blir det troligtvis att dra till öppningen av Hööks med Emilia, och sen ska jag försöka revidera mitt underkända PM tänkte jag.
Efter det är det inte så mycket planerat i helgen, ska träffa Johan på fredag för valborgsmys typ, ja brasor och så, you know the drill :p Tänkte försöka hinna med att gå runt hagarna och slå ner stolp innan nästa delkurs drar igång också, men all min eltråd och alla isolatorer har försvunnit...dom ligger väl säkert på nåt bra ställe nånstans.



All for now!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback