Spendin' girl

Är precis hemkommen från Örebro, och har spenderat alldeles för mycket pengar för att vara en fattig student.
ett par skor och vit- och rödvinglas blev det, så nu har jag typ 400 spänn att leva på nästkommande månad. xD


Ikväll står på programmet att rida en sväng, tänkte köra på dressyrsadeln och upp på banan i skogen. Förövrigt har min pålle börjat bli jättesnygg i kroppen :D En sadel som passar och lite laser bara så jävlar :D
Målet är att kunna börja träna för instruktör till hösten, men vi får väl se. Vill inte förstöra henne bara för att jag vill rida heller.

Nu ska jag ta och plugga till tentan en timma till (hitills pluggat 2 timmar idag...) och försöka klämma in iallafall en timma till ikväll. Imorgon ska det bli andra bullar, för då ska jag vara hemma HELA dagen. Vill verkligen verkligen inte kugga den här tentan också så. PUSHPUSHPUSH FÖRFAN!!



Saknar min Johan också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback