Rebound - Hurricane

Ibland är sagda radiokanal EastFM (Östgötakanal som min awesome radio i stallet får in :D) liiiite för snbba med ny musik. Hörde en sjukt bra låt härom dagen, skrev upp namn och låt i mobilen för att inte glömma bort den, och nu när jag satte mig och skulle leta efter den så får jag veta att den inte släpps förrän 12 april. Det enda som finns att lyssna på hitills är DETTA. Lyssna de 15 sista sekunderna typ :p
Låten heter som sagt Hurricane med Rebound (två tidigare idoldeltagare, Erik och Rabih är REBound)






Skickar ut denna "nya" låten som jag fann igår.
Muse - Undisclosed Desires







Förövrigt! Om någon av mina få läsare känner till nån bra musikblogg så blir jag very happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback