Mjaa

Sitter återigen med mitt underbara PM (kommer jag någonsin bli klar med det? känns inte som det xD), och funderar.
Lämnade Johans säng imorse klockan 8 och drog hem för att plugga och ta hand om hästarna, ska in till Ö-o ikväll igen för babe och jag ska ut och äta och vara allmänt mys - imorgon har vi ju faktiskt varit tillsammans ett helt år! :D






Tänkte tömköra Lizzy en sväng i blåsvädret, motioneras  måste hon ju vilket väder det än är.
Red förövrigt lite dressyr igår på pållan, i 80 % skritt och 20 % trav, SLÖHÖG är vad hon är, hon var inte alls sugen på att jobba + att hon är stel som satan i vänstersidan, men det visste jag ju redan. Får bli mkt voltarbete, serpentiner och ställa åt båda hållen i fortsättningen så hon mjukar upp sig lite.OCH JAG MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha en ny sadel snart!!!


[Förövrigt tycker jag det är patetiskt med hästfolk som inte har pessoa på sina hästar för att andra människor verbalt tvingar dom till det. Trivs din häst med det, så varför sluta?]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback