Massor med plugg

Har sovit helt sjukt illa i natt, vaknat och inte kunnat somna om för halsen osv. När jag väl fick sova så var efter att klockan hade ringt (men vad spelar det för roll när man har en föreläsning 1 och klockan är typ 8 på morgonen? :P) och då drömde jag massa konstigt :S Ska försöka bli klar med PMet så fort som möjligt så kanske det lättar, tror det är stress + förkylning som gör det. Får jag bara tillbaka mina två tentor och mitt gamla PM (och förhoppningsvis har jag G på allt) så får vi se.

Nu ska jag dra igång med sagda PM, känns som jag har sagt att jag ska börja med det i flera dagar haha :p
men nu ska det faktiskt bli av, för i helgen har jag inte tid. Babe och jag firar ett år då, så det finns minsann inte tid för nåt pluggande då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback