Känns lite bättre

Har varit ute i stallet och pysslat ett par timmar (höll förövrigt på att åka av i galoppen. jag måste införskaffa mig en sadel typ snart!) och funderat lite. Kommer väl egentligen inte fram till nåt vettigt men ja. Det känns bra att vara med dig, och prata med dig - resten är lite skitsamma.

Ska ta tag i lite mer plugg innan kvällen är slut tänkte jag, har tenta på onsdag och har inte pluggat nånting på hela delkursen känns det som så just nu lutar det åt att jag kommer kugga...men vi får väl se.


Sökte förövrigt lite lägenheter förut, men såg nu att dom redan rasat iväg i poäng så det är väl rätt kört I guess.

Bah nej nu är jag trött på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback