Allmänt miserabelt tillstånd så att säga

Ska ta tag i pluggandet igen tänkte jag, har typ 60 sidor och 3 frågor att besvara innan klockan 1...bara jag som tror att jag inte kommer hinna?
Har sovit så uselt senaste tiden också, drömmer en massa och vaknar hela tiden. Inatt fick jag iaf sova hela natten, fast jag drömde att mamma och pappa skulle skilja sig :S

Igår fick jag ta hand om min skadade pålle också, hon har rivit upp ett 1*1 dm stort sår på ena låret vilket visserligen har börjat läka, men pga det haltar hon lite och har svullnat på utsidan av skenbenet :/ så blev kylgel och att linda så får vi se ikväll om det är bättre.

Insåg just att det bara är 2 veckor till min nästa tenta, och jag har inte läst nåt!! :O Blir att köra ett ryck nu och läsa ikapp allt som jag missat...kanske inte borde sitta här då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback